SPRAWA #1 - 1

4
09:18
Zawiodłem się prawdę mówiąc na Was. Mimo że ten blog nie jest jeszcze na tyle odwiedzany żeby pod każdym postem ukazywała się setka komentarzy, to jednak poprzednia zagadka była bajecznie prosta, dlatego oczekiwałem chociaż jednego komentarza z poprawną odpowiedzią.

W czasie kiedy blog słodko sobie spał, ja postanowiłem sprawdzić sprawę notki i zagłębiłem się w sprawę... do tego udało mi się ją rozwiązać. Będę odsłaniał przed Wami, tą zagadkę cal po calu, bądź jak to mówicie, kawałek po kawałku.

Po otwarciu listu, ze środka wyleciał kawałek czerwonej cegły - taka cegła jest tylko w dwóch miejscach w okolicy. Dotykając stwierdziłem że jest mokra. Biorąc pod uwagę opóźnienie poczty i odległość obu punktów od mojego miejsca zamieszkania, po sprawdzeniu pogody pozostało mi jedno miejsce. Udałem się niezwłocznie na rynek, wraz z kopertą - jeszcze mogła się przydać i przydała się. Koperta wydawała silną woń kwiatów. Na moje szczęście, na rynku znajdowała się tylko jedna kwiaciarnia. Po wejściu do środka sprzedawczyni spojrzała na mnie dziwnie. Wiedziałem że ma coś dla mnie, więc po krótkim pytaniu i krótkiej odpowiedzi już byłem na zewnątrz, trzymając w rękach niewielką paczuszkę. Postanowiłem zedrzeć papier a tam...

O Autorze

Jedyny detektyw doradczy na świecie - najlepszy ~SH

4 komentarze:

  1. Karteczka z kolejną zaszyfrowaną wiadomością?

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuję:
    -kolorowe szkiełka lub
    -tomik haiku lub
    -dziecięcą grzechotkę lub
    -skórzaną łatkę lub
    -ząb.
    I czekam na więcej Panie Holmes...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przepraszam za niewspółmierną do jakości ilość propozycji.
    Ciekawy mógłby być także:
    - kopia odznaczenia np. Orderu Podwiązki lub
    - ćwierć rzepy

    OdpowiedzUsuń