Powitanie

10
04:54
Ekhem... Nie jestem w tym najlepszy, zwykle nie muszę z nikim się witać oficjalnie, ale tym razem trzeba to jakoś zrobić więc.



Witam, jestem Sherlock Holmes, jedyny detektyw doradczy na świecie.
Nie mam zamiaru tłumaczyć Ci jak robię to co robię, ponieważ nie ma to najmniejszego sensu - szanse że zrozumiesz są minimalne, wręcz zerowe. Postaram się jednak chociaż w 1/100 przybliżyć Ci techniki efektywnego kojarzenia faktów jak i zapamiętywania. Jeśli masz problem który chcesz żebym rozwiązał, skontaktuj się ze mną. Jedynie interesujące sprawy - proszę...
Oto co robię:
1. Obserwuję wszystko.
2. Z tego co obserwuję, wynoszę wnioski za sprawą dedukcji.
3. Kiedy wyeliminuję niemożliwe, cokolwiek pozostanie, nie ważne jak szalone się wyda, musi być prawdziwe.
Jeśli potrzebujesz pomocy, napisz do mnie a omówimy to.

O Autorze

Jedyny detektyw doradczy na świecie - najlepszy ~SH

10 komentarzy:

  1. No proszę dużo tych Sherlocków na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone :D

    OdpowiedzUsuń
  3. assassin's creed - dobrze kojarzę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ;)
    Widzę że wiedza ogólna na swoim miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wierze ,że jesteś prawdziwym jak to ująłeś ponieważ to fikcyjna postać ,a przede wszystkim za dużo się naoglądałeś tego serialu . Nie powiem jednak że dobrze się wcielasz w tę postać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrą masz wyobraźnie, ale chyba kojarzę skąd wziąłeś te zagadki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście nie chciałem cię urazić

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście że nie jestem prawdziwym Sherlockiem, jako że on nie istnieje. Jedynie staram się wcielić w postać, tak jak czyni to każdy pisarz. Poza tym nie powinno się tego odbierać na poważnie ;)
    Zagadka barowa jest powszechnie znana, zaś zagadka z szyfrem została zapożyczona z oryginalnego bloga serialowego detektywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecież to jest tylko zabawa :D Przynajmniej ja to tak odbieram, moi znajomi tez nazywają mnie Sherlock i co w tym złego.

    OdpowiedzUsuń